Godziny otwarcia: Pn-Pt: 7-20 Sb: 8-18 Nd: handlowa 10-16
wakacyjny-konkurs-fotograficzny-stolbud-wloszczowa-sa-wyniki
2011-09-21

Wakacyjny konkurs fotograficzny Stolbud Włoszczowa S.A. WYNIKI

Mnóstwo ciekawych, pogodnych i zabawnych zdjęć, trójka zwycięzców oraz dziesięciu wyróżnionych – taki jest bilans konkursu fotograficznego „Okna i drzwi w wakacyjnym obiektywie” zorganizowanego przez firmę Stolbud Włoszczowa na portalu www.facebook.pl/stolbud. Jury konkursowe przyznało główną nagrodę – 4 osobowy, rodzinny namiot Tomaszowi Jabłońskiemu za oryginalnie przysłonięte okiennice w malowniczym Marakeszu. Każdy pełnoletni uczestnik – Fan profilu firmy Stolbud Włoszczowa na portalu Facebook – mógł zgłosić do konkursu max. 3 zdjęcia. Tematem przewodnim zabawy były zaskakujące, nietypowe ujęcia z oknami i drzwiami w tle, z różnych zakątków świata. Organizator wyznaczył dla zwycięzców atrakcyjne nagrody – 4 osobowy namiot rodzinny, piękną czerwoną walizkę podróżną i ciepły śpiwór. Nagrodę główną 4 osobowy, rodzinny namiot przyznano Tomaszowi Jabłońskiemu za oryginalnie przysłonięte okiennice w malowniczym Marakeszu. - Okazuje się, że okna, czy okiennice można przysłonić barwnymi tkaninami i w ten sposób chronić się przed upalnym słońcem. Wygląda to zaskakująco i niezwykle ciekawie. Ponadto urzekły nas piękne, żywe kolory i wakacyjny klimat – mówi Agata Kobyłecka, Specjalista w Biurze Promocji i Reklamy. Drugie miejsce i funkcjonalną, czerwoną walizkę podróżną przyznaliśmy Pani Małgorzacie Badełek za zdjęcie „Zaczarowane okienko” Faktycznie w tym zdjęciu jest coś magicznego i tajemniczego – dodaje Katarzyna Skiba z Biura Promocji. Trzecie miejsce w konkursie zajęło zabawne zdjęcie „okno w kurniku”, a nagroda w postaci śpiwora powędrowała do Pani Beaty Zdyb . Lista osób wyróżnionych jest dostępna na stronie www.stolbud.pl - Po raz kolejny nasi Fani udowodnili, że mają artystyczny zmysł, poczucie humoru i chęć do wspólnej zabawy. Zdjęcia były naprawdę różnorodne i ciekawe. Każdy uczestnik potraktował temat na swój indywidualny sposób. Wybierając zwycięzców kierowaliśmy się przede wszystkim naszym pierwszym wrażeniem i walorami artystycznymi. Dziękujemy wszystkim Fanom, którzy wzięli udział w konkursie i zachęcamy do bacznego śledzenia śledzenia naszego profilu. Szykujemy kolejne niespodzianki – mówi Agata Kobyłecka.

Aktualności

Gwarancja jakości
naszych produktów

Zakupy w systemie
ratalnym

Oferujemy zakupy
telefoniczne

Transport
na terenie całej Polski

PSB Mrówka Łomża
ul. Poznańska 111, 18-400 Łomża
Telefon: 660 624 500
E-mail: info.lomza@psbmrowka.com.pl